A sokat ígérő, drogériákban kapható kézkrémek a hétköznapi esetekben valóban jól teljesíthetnek, de nem jelentenek megoldást azoknak, akiknek a keze munkájukból kifolyólag mindennapos, fokozott igénybevételnek van kitéve.

Hiába imádja a munkáját egy fodrász vagy egy kutyakozmetikus, biztos, hogy nehézséget jelent számára, hogy ha szeretne is jól ápolt, bársonyos, puha kezeket a munka miatt ez nem mindig lehetséges.

„ Amikor először találkozom valakivel, nem magyarázhatom el egyből, hogy szeretnék én csodaszép kezeket, de szakmai ártalom, hogy az én kezeim szinte mindig vörösek. Rengeteg krémet, csodaszert, balzsamot kipróbáltam már, kevés sikerrel, így lassan megtanultam együtt élni azzal, hogy az én szakmám „mellékhatása”, hogy nem lehetnek makulátlan kezeim.” – mondja a XX. kerületi kutyafodrászat tulajdonosa, Timi.

30b68604482ee0bf_hand-cream.xxxlarge_1

De nem jelentenek kivételt az orvosok, ápolónők, fogorvosok, takarítók és még sorolhatnánk azon foglalkozásokat, melyek nem kímélik a kezet és vagy a folyamatos fertőtlenítős kézmosás vagy az erős vegyszerek kezdik ki a kezet.

Sajnos az un. foglalkozási dermatitisz tünetei akár súlyosbodhatnak is és az esztétikai problémákon túl komoly fájdalmat is jelenthetnek. Nem ritka, hogy ekcéma alakul ki és ilyenkor már sokkal nehezebb visszaállítani az egyensúlyt.

Némi reményt jelenthet azonban, hogy mint oly sok esetben itt is a megelőzésben rejlik a titok, de ha ráakadunk a megfelelő készítményre akár a makacsabb problémák is orvosolhatók.

Ahogy a bevezetőben is írtam, sokan a drogériák átlagvásárlók számára készült, alapanyagaiban nem annyira specifikus krémekhez fordulnak először. Ez már csak azért sem túl jó választás, mert legtöbbször ezek a krémek is tartalmaznak egy rakás olyan anyagot, amire semmi szüksége nincs az amúgy is megviselt bőrnek.

Persze, amikor először hall az ember egy újabb csodaszerről, már egyszerűen nincs is kedve egy újabb próbálkozáshoz, de talán a tapasztalatok fényében bátran mondhatom, hogy ha valami, a Brokkolife egy próbát megér.

arganoil

Magáért beszél annak a kedves hölgynek a levele, akinek a története hasonlóképp indult:

„ Mivel szinte egész életemben kínzott a pszoriázis és számtalan termékkel próbálkoztam, hogy a bőrömet rendbe tegyem és igazán jó eredményt egyik se hozott, ismerősöm tanácsára megpróbálkoztam a Brokkolife krémmel. Bevallom, először ki se akartam próbálni, azt gondoltam néhány nap múlva ezzel se érek semmit.

Legnagyobb örömömre azonban már egy heti használat után reménykeltő javulás mutatkozott a bőrömön és ez a hatás tartós lett, hiszen a krémet lassan három hónapja használom. Eddig nem tértek vissza a bőrelváltozásaim, fogni, dolgozni ugyanúgy tudok, mint bárki más.

A krém kellemes, gyorsan beszívódik a bőrömbe, nem hagy zsíros, tapadós érzést maga után. A bőröm szép, tiszta, a korábbi sebek, viszketések, megvastagodások eltűntek, egyszerűen meg vagyok vele elégedve!

Üdvözlettel: Széplaki Imréné „

Mi a titka a Brokkolife krémnek?

  • brokkolcsíra kivonat (minimum 10% szulforafán)
  • argánolaj
  • körömvirág kivonat
  • parabén mentes
  • állatkísérletek nélkül tesztelt
  • BPA mentes
  • folyamatos laboratóriumi minőség ellenőrzés

 Tedd próbára a nagyszerű áron és kiadós, nagy kiszerelésben kapható Brokkolife krémet! Összegyűjtöttük, hol veheted meg személyesen és honnan rendelheted meg, kattints!

Hozzászólás